FAQ
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Is Total Auto Care gratis ?

Ja, het gebruikt van het platform Total Auto Care is volledig gratis. Enkel de geleverde prestaties zullen worden aangerekend na het onderhoud bij uw garagist.

Welke functies biedt het Total Auto Care platform aan ?

Het platform laat u toe om uw wagen van A tot Z op te volgen : het aanvragen van offertes voor diensten (onderhoud wagen, banden, remmen, …) binnen een netwerk van gekwalificeerde garages, het kennen van de prijs die u aangerekend zal worden ALVORENS u zich verplaatst naar de garage, eenvoudige weergave/ eenvoudig verzamelen van de boorddocumenten van uw wagen (nummerplaat, verzekeringen, facturen, technische controle, …). Tevens geniet u van één jaar gratis pechverhelping (zie hieronder) en nog tal van andere voordelen

Ik wens gebruik te maken van één jaar gratis pechverhelping, wat moet ik doen ?

De gratis pechverhelping van 1 jaar zal u worden toegekend nadat u een onderhoud (olie verversing en vervanging oliefilter) aan uw wagen heeft laten uitvoeren bij een van de garages die deel uitmaken van het Total Auto Care* programma.  Uw garage zal u deze gratis pechverhelping toekennen na betaling van het onderhoud. U hoeft enkel nog de algemene voorwaarden voor de pechverhelping, die u na het onderhoud via mail zal ontvangen, te aanvaarden.

Interesse? Aarzel dan niet om u in te schrijven

*Zie voorwaarden

Ik wil onaangename verrassingen bij een garage bezoek vermijden. Ik wens de juiste prijs op voorhand te kennen. Is dit mogelijk via Total Auto Care?

Ja, via Total Auto Care zal de garage de prijs van de door u gevraagde prestaties (onderhoud,autobanden, remmen, enz.) op voorhand communiceren.

Nog een nieuw platform. Hoe kan ik eenvoudig mijn inlog gegevens (login + paswoord) bijhouden?

Om het u zo eenvoudig mogelijk te maken, zal uw login overeenkomen met uw GSM nummer. Bij een eerste login zal u uw wachtwoord via SMS ontvangen.

Wat moet ik doen om een gepersonaliseerde offerte te ontvangen voor het onderhoud van mijn wagen ?

Het volstaat om een Total Auto Care account aan te maken, uw voorkeursgarage aan te duiden, uw autogegevens in te vullen en een offerte voor het onderhoud van deze wagen aan te vragen. De aanvraag van een offerte is volledig gratis.

Ben ik verplicht om de verkregen offerte de aanvaarden wanneer ik deze ontvang ?

Neen, eenmaal uw aanvraag ingediend bij uw garage zal deze u zo snel mogelijk een gepersonaliseerde offerte bezorgen. Vanaf dat moment kan u zelf beslissen of u de offerte wil aanvaarden of annuleren en dit geheel zonder kosten.

Is Total Auto Care enkel een platform voor het onderhoud van mijn wagen ?

Neen, Total Auto Care is een platform dat u toelaat om een offerte aan te vragen voor technische prestaties (onderhoud, bandenwissel, vervanging remblokjes, uitlaat, enz.) binnen een netwerk van gekwalificeerde garages. U dient enkel de dienst te selecteren die u wenst te laten uitvoeren op het moment dat u uw offerte aanvraagt.

Kan ik het tijdstip van mijn afspraak zelf selecteren via Total Auto Care?

Ja, bij het maken van uw afspraak heeft u de mogelijkheid om een tijdstip aan te duiden. Uw garage zal hier proberen rekening mee te houden bij de bevestiging van uw afspraak.

Moet ik de gereserveerde prestaties op voorhand betalen?

Neen, deze zullen worden aangerekend na het uitvoeren van de door u gekozen dienst(en) bij uw garage

U hebt andere vragen? contacteer ons